Έχεις αδυναμία στα γλυκά; Εναλλακτικές προτάσεις για απόλαυση χωρίς ενοχές

μελι

Όπως γνωρίζουμε οι περισσότεροι, τα γλυκά δικαίως ενοχοποιούνται, καθώς περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης και λιπαρών. Παρ΄όλα αυτά τα εντάσσουμε με μεγάλη συχνότητα στη διατροφή μας.

Υπάρχουν άραγε εναλλακτικοί τρόποι, με τους οποίους να εκπληρώνουμε τις επιθυμίες μας για γλυκό και ταυτόχρονα να μην επιβαρυνόμαστε με περιττές θερμίδες;

Η απάντηση είναι ναι!!

Οι εναλλακτικές προτάσεις είναι οι εξής και ίσως αξίζει τον κόπο να τις δοκιμάσετε:

Γιαούρτι με μέλι ή με γλυκό του κουταλιού

Μπορεί για πολλούς να μην φανεί πολύ δελεαστικό και η αλήθεια είναι πως δεν συγκρίνεται με μια σοκολάτα. Όμως σε περιπτώσεις που υπάρχει μεγάλη επιθυμία για γλυκό και είναι αδύνατο να αντισταθείτε, η έντονη γεύση του μελιού ή του γλυκού κουταλιού σε συνδυασμό με το δροσιστικό γιαούρτι, θα μειώσουν σε ικανοποιητικό βαθμό την επιθυμία σας για ένα παχυντικό γλυκό. Ας μην ξεχνάμε την μεγάλη θρεπτική αξία του συνδυασμού αυτού σε λίγες μόνο θερμίδες.

Μπανάνα με μέλι και καρύδια

Ο συνδυασμός αυτός είναι δυνατόν να ικανοποιήσει την επιθυμία σας, καθώς χαρακτηρίζεται από έντονη γλυκιά γεύση, αλλά και να παρέχει ταυτόχρονα στον οργανισμό σας πολλά οφέλη. Οι βιταμίνες, τα ιχνοστοιχεία και τα ω-3 και ω-6 λιπαρά οξέα που περιέχονται, αποτελούν έναν εκρηκτικό συνδυασμό που θα σας γεμίσει με <<γλυκιά>> ενέργεια!

Ζελέ φρούτων με κομμάτια φρέσκων φρούτων

Ένα ελαφρύ και γρήγορο επιδόρπιο που μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σας για γλυκό. Η περιεκτικότητα του σε λίπος είναι μηδενική και η θερμιδική του αξία ελάχιστη, ιδιαίτερα αν επιλεγεί ζελέ χωρίς ζάχαρη. Τα κομματάκια φρούτων που περιέχονται αποτελούν πηγές βιταμινών και αντιοξειδωτικών, αυξάνοντας έτσι την θρεπτική του αξία.

Σησαμένιος χαλβάς ή παστέλι

Αποτελεί έναν πολύ ωφέλιμο και εύκολο τρόπο αντιμετώπισης της επιθυμίας σας για γλυκό. Η θρεπτική τους αξία είναι τεράστια, όπως και η θερμιδική τους αξία, πράγμα που πρέπει να προσεχθεί. Έτσι με ένα μικρό κομματάκι χαλβά ή παστελιού, ικανοποιείται την ανάγκη σας για γλυκό και ταυτόχρονα προσφέρετε στον οργανισμό σας πολύτιμες βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες και λιπαρά οξέα (ω-3 και ω-6).

Σπιτικά νηστίσιμα κείκ

Σε σχέση με τα παραπάνω, η θρεπτική τους αξία είναι λιγότερη και απαιτούν κάποιο χρόνο για την προετοιμασία τους. Από πολλούς όμως, μπορούν να θεωρηθουν οι πιο νόστιμες και επιθυμητές εναλλακτικές. Παρ΄ότι τα ωφέλη δεν είναι τόσα πολλά, έχουν περισσότερα πλεονεκτήματα απ΄ότι τα έτοιμα γλυκά, καθώς και στις δύο παρακάτω συνταγές τα λιπαρά και η ζάχαρη είναι μειωμένα.

Follow Getlife.gr στο Google News

Χάσε πόντους σε 7 ημέρες. Μικρότερο νούμερο τζιν σε μια εβδομάδα: Πώς να το πετύχεις!

πισινα στον κήπο

Δεν θα πιστεύετε στα μάτια σας: Δείτε τι παθαίνει αυτή η πισίνα με το πάτημα ενός κουμπιού. Viral βίντεο